Monday, 10 September 2018

BioXcellent GTXcid (GoutXcid) Pencegah dan Perawat Penyakit Gout Yang Terbaik

Assalamualaikum korang semua.

BioXcellent GTXcid (GoutXcid) Pencegah dan Perawat Penyakit Gout Yang Terbaik? Ya inilah yang ingin aku kongsikan dengan korang semua hari ini sebabnya pada aku benda yang baik seharusnya dikongsikan tambahan pula semakin hari sudah semakin tenat keadaan masyarakat kita termasuk aku sendiri yang boleh berisiko dengan pelbagai jenis penyakit dan salah satu daripadanya adalah GOUT.


Awas! Jangan Pandang Remeh Pada Penyakit Gout !!


Untuk pengetahuan korang semua (termasuk aku sendiri), penyakit gout ini berlaku disebabkan keadaan sendi kita yang semakin dipenuhi dengan asid-asid urik dan aku sendiri selaku seorang lelaki dewasa yang telah menginjak usia 40 tahun semestinya berasa sangat risau kalau-kalau tetiba saja diserang gout yang boleh datang pada bila-bila masa jika tidak diberi perhatian pada perubahan tubuh badan sendiri.


Cara Terpantas Untuk Menghalang Penyakit Gout 

Disebabkan baru-baru ini aku berasa agak sakit pada bahagian jari kaki maka aku tak hendak tunggu masa lama sehingga berlaku sesuatu yang tidak elok. Dek kerana aku risau kalau-kalau di serang penyakit gout maka aku terlebih dulu mengambil langkah awal dengan mengambil makanan tambahan khas untuk membantu penyakit ini. Produk yang aku maksudkan di sini adalah BioXcellent GTXcid yang juga di kenali sebagai GoutXcid.




Kelebihan Mengamalkan BioXcellent GTXcid Sebagai Rutin Pemakanan   

  • Menghilangkan sakit dan denyut2 
  • Meredakan bengkak 
  • Mengelakkan perbentukan asid uric 
  • Membaiki penapis buah pinggang 
  • Melancarkan perkumuhan 
  • Perbanyakkan urine 
  • Membaiki saluran darah 
  • Mengurangkan keletihan 
  • Mencuci darah dari toksid yang merbahaya 
  • Merawat atritis 
  • Bahan Organik Tanpa Larangan Berbahaya



Seharusnya apa yang perlu dilakukan tiap kali memilih sebarang makanan tambahan seperti ini adalah pada bahan-bahan yang digunakan. Aku tegaskan supaya korang jangan sesekali main makan asal saja orang cakap produk tu best.

Sepertimana yang difahamkan, produk ini hanya mengandungi bahan organik berasaskan tumbuhan semata-mata seperti guar gum, buah delima, buah nenas, buah lemon, ekstrak pandan dan asid sitrik. Kerana itu aku tidak teragak-agak untuk membenarkan anak sulungku untuk turut merasanya.

 

7 Tips Terbaik Untuk Kesan Yang Terbaik Semasa Pengambilan

1. Kurangkan atau hentikan pengambilan gula putih termasuklah susu pekat manis dalam minuman seharian.

2. Kurangkan Makan Nasi putih , atau ubah ke beras perang (brown rice).

3. Bersenam 2-3 kali seminggu.

4. Anda tak perlu jogging dan berlari untuk kekal sihat, cukup sekadar berjalan kaki pun dah OK sebagai senaman harian.

5. Elakkan makanan berkarbohidrat proses seperti roti dan biskut.

6. Elakkan fast food dan juga junk food.

7. Kurangkan makanan daging dan lebihkan pengambilan sayuran.


Campur 1 skop (20 grams) ke dalam 200ml/250ml air suam, kacau/goncang sehingga larut dan minum serta-merta selepas penyediaan.

Minum air yang mencukupi sepanjang hari untuk kesan yang terbaik. (Amalkan 30 min sebelum makan tengahari)

Sedap Dengan Rasa Masam Manis

Pada mulanya risau juga kalau-kalau tak kena dengan tekak tapi setelah di cuba alhamdulillah sedap sangat-sangat. Tambah-tambah aku dan anak sulung memang suka rasa masam manis jadinya produk ni memang sangat sesuai untuk kami berdua. Anak sulungku sendiri tersengih selepas minum kerana katanya memang superb sedap macam sedang nikmati jus!


 

 Mahu Elak Dan Hilangkan Penyakit Gout? BioXcellent GTXcid (GoutXcid)!!


Dengan harga serendah RM66 sahaja dengan beratnya sebanyak 700 grams! Kita boleh mengatasi masalah gout pada tubuh badan supaya diri sendiri akan kembali aktif, segar dan sihat seperti sediakala semula. Bagi korang yang belum pernah menghadapi penyakit ini, sila jangan pandang remeh dan apalah salahnya jika dipersiapkan diri kita dari awal untuk menghindari penyakit ini daripada muncul.




Kat mana nak beli? Mudah sajaaaa..... produk BioXcellent ada terjual di semua cawangan Watsons seluruh negara dan sekiranya ada sebarang pertanyaan lanjut,sila hubungi :







No comments:

Post a Comment

Bahasa itu ibarat cermin. Buruk bahasa maka...??