Friday, 22 December 2017

Lirik Lagu - PEMATAH HATI by Nabila Razali


Makin hari makin ramai dok sebut nama Nabila Razali. Dalam hati tertanya-tanya juga sapa pulak yang di maksudkan tu? Bila godek-godek ooo dari Akademi Fantasia ghupanya. Patutlah abang tak berapa nak kenal.

Bila tak kenal kenalah cuba kenal kenal kan? Kenal kenal sekadar nak tahu, jangan nak fikir ke lain pulak okay. Bila terdengar je lagu barunya.. eh boleh tahan...

Cumi Cumi Cumi Cumi Cumi - eh macam syok plak AbangRock dengar lagu ni wakaka. Sekali dengar cam teringat ingat plak (teringat pada lagu, bukan pada orangnya). AbangRock ni nama je rockers tapi layan juga lagu-lagu dari genre yang lain.

Pada yang belum dengar lagu ni boleh lah google dari youtube ye.. jom nyanyi sedas!
Kau mencuba lagi Memanggil kembali Disaat engkau sunyi
Lagi kau cuba lagi ku tak peduli Aku tak mengerti Apa kau mahu lagi Kau pematah hati Mahu tak mahu mahu dirimu lagi (to me to me to me to me to me to me) (to me to me to me to me to me to me) (to me to me to me to me to me) Woo. wooo. Jujurnya aku suka Masih pada dirinya Walau benar berbeza Langit dan utara Jujurnya aku suka Masih pada dirinya Pasti kau tak tahu Aku tahu tentang perangaimu Kau mencuba lagi Memanggil kembali Disaat kau sunyi Lagi kau cuba lagi ku tak perduli Aku tak mengerti Apa kau mahu lagi Kau pematah hati Mahu tak mahu mahu dirimu lagi (to me to me to me to me to me to me) (to me to me to me to me to me to me) (to me to me to me to me to me) Woo. woo. Jujurnya aku suka Masih pada dirinya Walau benar berbeza Langit dan utara Jujurnya aku suka Masih pada dirinya Pasti kau tak tahu Aku tahu tentang perangaimu Mungkinkah suatu hari kah Akan berubah Mungkin juga saat itu Kembali cinta kita Jujurnya aku suka Masih pada dirinya Walau benar berbeza Langit dan utara Jujurnya aku suka Masih pada dirinya Pasti kau tak tahu Kadang ku mahu, kadang tak mahu Kadang ku rindu, kadang tak rindu Kadang ku cinta, kadang tak cinta Kamu. Kerna ku cecahi terluka Pernah janji untuk setia Pasti kau tak tahu Aku tahu tentang perangaimu

No comments:

Post a Comment

Bahasa itu ibarat cermin. Buruk bahasa maka...??